Vlaamse installateurs starten campagne vóór zonnepanelen

09.11.2021

‘Mijn teller draait niet meer terug. So watt?’ Dat is de boodschap van de campagne die een 50-tal Belgische installateurs deze week is gestart in Vlaanderen, om het vertrouwen van consumenten in zonnepanelen te herstellen. Dat vertrouwen is gekelderd sinds de terugdraaiende teller begin dit jaar is afgeschaft. Als Belgische groothandel in solar hardware doet Solarclarity mee aan de campagne. Onderdeel van de promotiecampagne op onder meer social media is de website www.steekuwgeldwaardezonschijnt.be. De boodschap van de deelnemende installatiebedrijven is duidelijk. Haal ook zonder subsidies oogverblindend rendement uit je zonnepanelen. Je krijgt toch ook geen geld om ‘s morgens je tanden te poetsen of met twee woorden te spreken? Sommige dingen doe je gewoon omdat ze juist zijn, of slim. Investeer daarom in zonnepanelen, want tot 14% rendement, dat is nog steeds meer dan een spaarboekje. terug

Over ons

Logo Solarclarity

Als groothandel hebben we alles in ons assortiment voor een compleet zonnesysteem: van zonnepanelen tot laadpalen. Alles wat we doen, maken we zo simpel mogelijk. Van informatie opvragen tot bestellen. Naast de groothandel hebben we ons eigen zonnepanelenmerk Denim, dat het voor consumenten eenvoudig maakt om zonnepanelen te regelen. En Bliq: het energiemanagementplatform voor slim beheer en aansturing van PV- en batterijsystemen.

Volledig bedrijfsprofiel